Myssjuk

Ni vet sådär sjuk så man faktiskt får avstå från att springa efter kontroller i spöregn? När man inte behöver ha dåligt samvete för att man äter choklad mitt i veckan men ändå inte så sjuk att man bara vill dra täcket över huvudet? Myssjuk!


typiskt nog är man även så sjuk att man inte kan vara med på kvällens Karate, så då får jag tvätta, diska och plugga istället. Sån tur har jag!

Nu ska jag fortsätta läsa körkortsboken, man måste ju vara redo för sin andra körlektion imorgon! Jag kommer förmodligen köra ca:2 gånger i veckan nu för att hinna ta kortet innan 2012. Så tagga!

Kram!

Kommentarer
Mamma säger:

Heja, heja.......

2011-09-15 | 20:29:38
Bloggadress: http://asra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback