Tillbaka!

På begäran är jag tillbaka igen. Det har hänt mycket sedan sist men en snabb sammanfattning är väl att jag mest pluggat hela tiden och i de små pauserna mellan nationella prov och inlämningsuppgifter har jag tränat karate och umgåtts med mina vänner.

I fredags var vi och gjorde stan, fast den mesta av tiden tillbringades nog på Safari:



Eftersom fegloppan Annika vägrar vara med på kort finns det bara bilder på sötnosen Carro med sin B.auta macka. Och en fin bild på min mummsiga pastasallad, den var underbar!

Igår fick jag för mig att klippa mitt eget hår. Det må vara billigt men jisses vilken katastof. Tur att hår växer ut XD
OBS! Bilden är före jag klippte mig!
Lite hår någon? Passa jättebra på macka!
Jag återkommer med en "efter" bild. Måste försöka fixa det först. :)


Igår var det eurovision kväll hos mig så här vad det uppbunkrat med godsaker:




Jag skulle också vilja be om ursäkt till mina grannar för det liv vi förde igår. Jag och mina vänner blev något uppspelta igår när sverige låg etta (!!) men tyvärr så blir det ju ingen eurovision i sverige nästa år. Men vi kommer tillbaka!

Kommentarer
mamma säger:

Varför ska både min yngsta och min äldsta dotter, envisas med att klippa sig själva! ;o)

2011-05-15 | 15:21:11
Bloggadress: http://asra.se
Spiro säger:

Haha, och mellandottern klipper sig typ aldrig...

2011-05-16 | 15:13:43
Bloggadress: http://Http://spiromatic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback