Opps!

Jag börjar visst tappa lite på bloggandet. Jag antar att jag har längtan till sommarlovet att jag redan börjat lägga av mig.

I veckan har vi varit på IRF och fått oss en svängom i kräkmaskinen, även kallad space ball.
Det var väldigt oförberett så jag hade ingen kamera med mig men en klasskompis hade turen att ha packat med den. Det kommer väl någon bild såfort jag fått tag i dem.
Den ser iaf ut såhär:



Det var faktiskt inte så farligt som man kan tro. Jag blev lite snurrig men man blir faktiskt inte illamående. Vad meningen med den är förstår jag dock inte.

I fredags var det mösspåtagning för 3:orna så på kvällen var det partaj. Tyvärr så fick några för sig att starta brandlarmet och kvällen fick ett tråkigt slut med böter på 6000:- för de som boende.

Igår bakade jag, Annika och Niklas pizza. Suget blev för stort och jag syndade rätt mycket den kvällen med både pizza och chips. Men vi tar nya tag!

Idag har jag och Elin suttit med en jobbig redovisningsuppgift till matten. vi lyckades inte lösa den trots nästan 6 timmars funderande. Tyvärr/som tur är påverkar den inte slutbetyget. Jag sitter fast på mitt VG och får vara nöjd med det. Som tur var kände jag mig lite duktig när jag kunde hjälpa Fredrik med en Kemiuppgift, där fattar jag fortfarande saker!

Så det var en liten snabb uppdatering på vad som händer. Nu är det bara 5 "riktiga" skoldagar kvar. Men ändå två veckor innan jag får sova i min egna säng. Jag längtar så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback