Karatedrömmar nästa?

Att mata "hungry Hank" är tortyr. Trappor mördar och i princip alla rörelser gör ont. Nej, jag har inte blivit överkörd av en lastbil. I helgen har jag varit på ett träningsläger i Luleå med karaten! :) Efter två dagars träning var man ordentligt mörbultad men det har varit väldigt roligt och givande.

Den låga byggnaden precis bakom bron är Dojon (träningslokalen). Det vill säga nästan precis på tågstations perrongen. Det var inte så långt till tåget på söndagen, tack och lov.


Jag har inga bilder från när jag tränade, jag tränade ju då! (Det hade nog inte varit en vacker syn ändå) Men det här är från barnens träning. Läskigt att en del av dem är många gånger bättre än en själv.


Teddy har svårt att bestämma sig för vad han ska ha och Jocke verkar lite irriterad över det.


(jag var tvungen att ta utan blixt för att inte det här:
...skulle hända. Så bilderna är lite oskarpa.
Men här är Elin och Masuma som försöker bestämma sig.


Ahh! En boll med fötter och armar, eller så har mågård lagt på sig lite...


Nej det var inte skönt att sova på det där golvet. Speciellt inte när man glömt sin kudde hemma...


Det var riktigt gott att få sova i sin egen säng igen även om det inte blev en speciellt lång sömn eftersom jag klev upp tidigt och var med och instruerade på en Idrotts lektion i Karate.

Jag börjar nog snart drömma Karate med! Det måste vi testa, så godnatt!



Kommentarer
mamma säger:

Snygg sidan blivit!

2011-05-24 | 10:00:05
Bloggadress: http://asra.se
fanny säger:

Jag tänkte det var bäst att ta bort kakorna nu när jag försöker vara nyttig. :)

2011-05-24 | 14:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback