"Spännande" dag! ;)

Idag var det dags igen, 1½ timmas buss till Gällivare för att spänna tandställningen. Som det slumpade sig hade Carro tid samma dag. Imorse bestämde hon sig för att näst intill skrämma livet ur mig när hon "bröt sig in" i min lägenhet när jag låg och sov fortfarande. Men jag fick väldigt trevligt sällskap iaf.

Så nu spänner det lite lagom i mina tänder men vi tröstade oss med ordentliga mackor och B.Auta vaniljsemlor på "Nyfiket". Kanske blir det en trevig tradition eftersom vi lyckades fixa så att Carro har tid samtidigt sin mig nästa gång med.


När jag ändå bestämmt mig för att tjocka, så kan man ju ändå slå på stort!

Nya Marabo Mango... MUMS!
Smakar lite som passionsfrukt och chili... fast utan chilin! ;)

Glad tandställningstjej. Snart har jag bling, bling tänder! :D


Tack och hej!

Kommentarer
mamma säger:

Härlig semla, jag har också fått en idag!

Skönt med leende dotter!

2011-03-15 | 17:20:31
Bloggadress: http://asra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback