Hemma, igen!

Igår lämnade jag hemmet på landet för att åka till mitt andra hem, i Kiruna!

Både farmor och pappa var och vinkade av mig till det 30 minuter sena tåget. Lite kyligt var det...


1h sen kom vi äntligen fram till stationen. Nu har jag farit fram som en virrvelvind och plockat grejer, packat upp och vattnat min blomma.

Har jag sagt att jag har den finaste sovhörnan? Inte? Ja det har jag iaf.
Drömmfångaren och den läskiga masken är från sommarens scoutläger. :)
Eminem-väggbonaden är från semestern och det underbart söta bäddsettet är från mina föräldrar.
Pricken över I:et är ändå min mysiga renfäll som jag fick av pappa.

Kommentarer
Ella säger:

DRÖMFÅNGARE! :D

2011-03-13 | 13:46:51
Bloggadress: http://lillastorasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback