Full fart!

I veckan hade vi temadag Japan.
Lärde mig vika tranor och skriva mitt namn med japanska tecken!
Självklart kommer jag och mitt guldfiskminne inte ihåg hur man gjorde...
Men fina blev de!

Koncentrerade!


Är det en grönfink kanske?


Lördag:
I lördags var det filmkväll på skolan.
Jättelänge sedan sist, det var väldigt trevligt iaf.
  • Pay it forward
    Väldigt fin film. Hemskt slut.
  • Capitalism: A love story (dokumentär)
    Intressant första timmen, sedan; SNARK!
  • City of ember
    Otroligt mysig film, gillade den starkt!
  • Wall-E
    Alltid lika sockersöt. Även efter 5:e gången.
  • Day after tomorrow
    Sov igenom hela filmen. ^^ Men sett den tidigare så...
Kom hem kring 7 på morgonen. Så där lagom mosig i huvudet!

Söndag:
Idag så drog jag på mig mjukisbrallorna, gummihanskarna och hucklet. Dags för STORSTÄDNING!
Nu är här så fint så. (det var ett tag sedan sist)
Har även funderat på att möblera om, så jag tog äntligen tag i det...

FÖRE:


EFTER:


(och.. ja mamma, sängen står mitt i rummet. Det är mysigt!)

Nu säger jag och Carro
Tjing Tjong och Godnatt!

Kommentarer
mamma säger:

Ok, det ser fint ut!

2011-03-28 | 16:36:33
Bloggadress: http://asra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback