Dag 02 - 10 saker ni kanske inte visste om mig

1. Jag räknar antalet trappsteg när jag går i trappor. (Den är 34 trappsteg till min våning.)

3. Innan jag började på rymd var jag så feg att jag tyckte det var jobbigt att gå på affären och betala i kassan.

4.
Jag är egentligen mörkblond/sandré.

5. Jag är otroligt petig i maten, det finns tusen saker som jag inte tycker om...

6.
Jag var beräknad att bli en 94:a men som tur så bestämde jag mig för att titta ut ett par veckor tidigare.

7.
Att jag började på rymd var en ren slump, om inte min biologilärares mamma blivit sjuk så hade jag inte varit här.

8.
Något av det bästa jag vet är att köra vår 4-hjuling.

9.
Jag anser själv att jag är händig. Jag tycker om att laga och fixa saker. Något som jag fått från min kära fader.

10.
Jag är otroligt dålig på att fokusera på det jag borde. Händer ofta att jag sitter vid datorn och skriver blogginlägg istället för att derivera sinus funktioner... Undra varför?


(Min naturliga hårfärg)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback