Skolstart!

Du vet att det var längesedan du bloggade när du inte kommer ihåg lösenordet på blogg.se
Men nu är jag tillbaka efter min sommarlovsbloggpaus. Det är första skoldagen och just nu är det håltimme innan dagens sista lektion. (Kemilabb)


Samtidigt som jag la ner bloggandet verkar jag ha lagt undan min kamera för jag har i princip inga bilder från sommaren. Men jag har mest bara kört traktor (ka-ching!) och så sista veckan här innan skolstarten var jag ut på mitt projektarbete ute i skogen i, vad som kom att bli, 4 dagar. Det var tufft jäkla äventyr! Jag skriver kanske mer om hur arbetet fortlöper allt eftersom. Planen är väl att försöka skriva klart det innan jul eftersom vårteminen kommer bli väldigt hektisk.




Kommentarer
Mamma säger:

Det är mamma som sköter fotandet i den här familjen!

Förresten glömde du ditt kamerafodral (i tvättstugan?)

2011-08-30 | 07:16:56
Bloggadress: http://asra.se
Fanny säger:

Jag glömde det inte ^^ (<- Glad gubbe)

Det var ett gammalt fodral som jag hade i skogen. Det måste tvättas eftersom det stinker rök!

2011-08-31 | 16:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback