Tillbaka på brottsplatsen!

Idag besökte jag min gamla skola igen. Det var nästan två år sedan jag var in där sist. Det kändes minst sagt konstigt att gå in genom dörrarna igen. Det var trevligt att träffa mina gamla lärare igen. Även om de knappt kände igen mig. Nog har jag förändrats, lagt på ett kilo eller några fler, men är jag så annorlunda?


Hmm...okej det är ganska stor skillnad. :P

Mamma var så snäll och plockade upp mig på skolan och sedan for vi och kollade på en grannes söta valpar.


Jag bara gissar, men jag tror mamma tyckte om dem...


Vi har nu nyss kommit hem från en mummsig middag hos grannen. Men nu är det nog dags att sova, imorgon blir sista dagen här hemma innan jag far tillbaka till Kiruna för att få tillbringa lite tid med mina vänner över påsken. Jag hade gärna stannat här hemma med, jag har för lite tid!

Puss & Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback