Jag lever! Jag lovar!

Mycket att göra i skolan nu, det börjar kännas i kroppen att man inte sovit mer än 6h 3 dagar i rad nu. Matteprov, tyska inlämning och idag var jag till tandläkaren igen. Nu har jag räls i underdelen av käken med. Kunde inte låta bli och tänka på Willy Wonkas tandställning när jag såg mig i spegeln med alla slangar och grejer. Inte konstigt att folk är rädd för att gå till tandläkaren, man blir ju rädd för sin egna spegelbild.

Buuu!

...och nej, matteprovet gick inge bra. Det blev en akut tur till Ica för att inhandla medicin mot depression.


Idag tänkte jag, Annika och Carro gå på stan. Jag måste verkligen hitta ett par vårskor/vårjacka. Så på med spenderbyxorna och plånboken. Se upp kiruna!

Kommentarer
Anonym säger:

Nu är jag less på tandställning bilden.

2011-05-09 | 20:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback