"jag älskar dig Fanny"

Dagen tillbringades hos alexander, min systerson alltså. Det blev en lång dag med en massa bus och när jag kom hem hade jag ett tjugotal bilder av den här sorten.


Vi kollade på ett lite knäppt barnprogram som hette "Pocoyo"
Måste säga att ankan var otroligt cool!


Det skär lite i hjärtat när han blir så ledsen varje gång jag måste fara hem. Det är bland det tuffaste att bo så långt bort. Jag saknar alltid min familj när jag är i Kiruna, så är det. Men snart är det sommarlov och då kommer jag inte få vila en blund!


(Föresten så ska vill alexander ha en hund (en riktig hund) som ska vara gul på huvudet, grön på svansen, svart på nosen och med en orange kropp. Fixar någon det så vore det toppen. ;) )


Kommentarer
Spiro säger:

30 sekunder efter du åkt: "Jag saknar Fanny!".

2011-04-20 | 10:34:33
Bloggadress: http://spiromatic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback