Home sweet home!

Så sitter man här 91 mil söderut. Solen värmer extra mycket när man vet att det Kiruna man lämanat bakom sig är extra kallt och blåsigt. Som alltid hade jag toppen sällskap på vägen hem.




Innan vi for hem hann vi dock med att Fira Carro som fyllde 18 i fredags! :D
Sötnosen :)


Vi gick och fikade på Safari. "Tyvärr" så köpte Carro och Annika cheesekake med gelatin. Sådan tur att jag var där och kunde rädda de stackars, mummsiga bitarna. Även om min mage klagade lite efteråt...


Idag har vi firat min systersons 3 års dag!
Här följer lite bilder av den mosterkära sötungen. Jag fick högst sitta ner i 5 minuter för ta igen mig. "Faaaannny! Kom!" Han är för söt. :)



Det var dock inte Alexs paketöppning som var huvudattraktionen på det här kalaset.


Det var den här sötingen:
(Ja alltså inte min mamma då, hon är ju ingen sötunge. Hon är ju en heting!)


Det här blev verkligen ett bildinlägg. Men jag antar att jag inte har mycket att säga just nu.
Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback