Glad Påsk!

När min systerson glatt satt och mumsade på sitt påskägg från mormor och morfar och min plats stod gapande tom blev småungen inom mig lite sur, det måste medges. Kanske man börjar bli lite för gammal för påskägg?

...

Haha! Nej vem försöker jag lura? Jag är inte ens myndig ju! Mina söta föräldrar hade gömt mitt bauta ägg på det vanliga gömstället där det glatt väntade på mig. Jag har varit på jakt efter en "ny" mobil ett tag nu. Sån lycka när det låg en där i påskägget. :D Lite extra kosing i kassan från mormor satt inte helt fel det heller.



Nu är jag åter igen tillbaka med mina vänner i Kiruna!
Här är som vanligt, förutom att min garderobsdörr var låst (hittade extranyckel) och jag har ingen aning om vart den riktiga nyckeln är...

Igår gömde jag, carro och annika varandras ägg här i lägenheten och sedan sprang vi runt som småbarn och letade efter dem. Annika råkade helt klart ut för det äkligaste gömstället. Mitt avlopp! mohaha! (6)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback