Fågel, fisk eller mittemellan?

Igår gjorde jag den första riktiga middagen på länge. När jag är i Kiruna blir det mest lätta måltider till middag, jag äter upp mig på skollunchen istället. Inte för att jag inte kan laga mat utan mest för att jag är för lat för att kunna diska upp efter mig. Men igår blev det faktiskt laxbiffar med ris och den luxuösa grönsaken gurka.



Kring 8 på kvällen undrade Carro och Annika om jag ville ut prommenad =Gå till skoltaket och äta godis och glass.
(Det är vår skolbyggnad med grästaket där. Och ni kan se gruvan i bakgrunden.)


Det var väl tänkt att vi skulle gå hem och plugga matte... Det blev inte riktigt så.
Istället såg vi på Forrest Gump. Jag måste erkänna att det var första gången jag såg den. Det ska väl vara en film som alla ska ha sett en gång åtminstone. Och ja, den var bra. :)


Eftersom det inte blev någon matte igår kommer hela dagen idag ägnas åt att försöka komma ikapp inför provet på Torsdag. Går inge vidare för mig i matten just nu, men det är bara att kämpa vidare... om man orkar.

Kommentarer
John säger:

Vad mycket snö ni har! Hoppas middagen smakade god. Kanske du kan köpa en mini diskmaskin ;-)

2011-04-25 | 20:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback