Mamma mia What a night!

Jag lever! Trotts att det är svinigt kallt ute. Just nu sitter jag i skolan och tänkte jobba biologi men upptäkte att allt jag skrivit lektionen innan är borta. --> Så, jag bloggar lite istället.
Tog med kameran till skolan idag så här kommer lite bilder från dagen.


Våra raster är sjukt trevliga. Alla är så sociala och umgås...med sina datorer.


Mitt knä efter fotbollen idag. Carro lyckades fälla mig. Själv påstår hon att det var jag som sprang över hennes ben.


Vi hade redovisningar på Svenskan med. Jag, Carro och Annika hade satt ihop ett "Upperdy", som vi kallade det. Ett frågespel om upplysningen.







Nu käkar vi Bananpaj och Annanaspaj. Vanligt pluggkvälls fika. Inte helt fel! :)



Det är inte helt fel med lite extra kosing i fickan heller, fast det mesta går till nya ingredienser.


Nej, BIOLOGI var det! Tjo!

Kommentarer
Tuuli säger:

Vad roligt att du med har börjat blocka! :) nuförtiden är det inte ofta jag pratar med rymdare men trots det vill jag självklart veta vad händer.

saknar dig, min simkompis!

2011-02-15 | 22:22:41
Bloggadress: http://tuulit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback