Helg!

Imorse klev jag motvilligt ur sängen kring 10 snåret. Jag och Annika skulle iväg och se bandy, lika bra att vara ute i god tid så seg som jag är på morgonen. Kring 12 skrev Annika och meddelade att bandyn var flyttad till tre. Så istället för att dega vid tv:n hela morgonen pallra jag mig iväg och simmade en timme. Hade glömt hur mycket jag älskar att simma! Måste verkligen komma iväg mer, och nu när jag fått ett nytt simkort så har jag inga ursäkter.

Matchen var den bästa hitills. Det dök upp en massa andra rymdare med för att hejja på Jesper och Erik. Tack vare min bästa kamera ser alla bilder ut såhär:

eller såhär:


Fartfyllt spel. Det var otroligt jämt hela matchen igenom men tillslut slutade den:


Nej jag bara skojja, Den slutade 8-7 Till AIF Kiruna! :D



Lite Flummbilder:


Kan man annat än älska den här bilden?



Nu sitter jag och och bäddar in entrecon med lite popcorn. (y) och ska strax börja med lite distansarbete.
För snart åker jag till soooolen!!!!!! :D

Kommentarer
Pappa säger:

Jasså du har tur du !!!

2011-02-20 | 10:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback