Daddy cool

Pappa har varit här i ett par dagar nu. Idag hade vi tänkt ta en tur till Björkliden eller Narvik men med en titt på himlen så sket den planen sig. Vi grävde fram en frusen liten bil och tog en tur till Ishotellet, flygplatsen, clas olson och colorama.
Vi svängde också förbi skidbacken för att kolla hur backen såg ut. Kanske blir en tur dit imorgon istället.

När vi kom hem tog jag fram sandpappret och det nya trävaxet för att fixa mitt soffbord. Fick lite deja vu känsla och kunde nästan höra min gamla träslöjdslärares tjat om att slipa bättre.



Fint blev det iaf tillslut. Även om det inte synns så bra på bilden. (det är bara skivorna som är vaxade)


Tillslut blev det mumma middag från thai. Tyckte jag gjorde en riktigt ploffsig uppläggning. :)


Inte helt dummt. Nu sitter vi och slöar framför Dundee II.
Vi får se vad det blir imorgon.
Godnatt!

Kommentarer
mamma säger:

Jättefint! Tomatsoppa en falukorvbit och en fralla var inte den bästa mat jag ätit, men när vi far till solen dådu......

2011-02-13 | 07:30:59
Bloggadress: http://asra.se
Karin säger:

vad kul att du skaffat en blogg Fanny, denna ska jag följa :D

2011-02-13 | 10:08:14
Katarina säger:

Ni åt väl inte kycklingen rå? Det ser bra ut förutom det...

2011-02-14 | 23:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback