Äntligen hemma!

Imorse kl 5 plockade mamma upp en utsliten, trött men glad Fanny på tågstationen. Så nu sitter jag här vid mitt skrivbord på landet och måste fortsätta arbeta med distansuppgifterna. Samma uppgifter annat ställe. MEN... Imorgon far jag till Gran Canaria! :D

Ja just det, jag hade ju Karateläger nu i helgen. Det var otroligt roligt och givande. Även om jag har helt sjukt ont i kroppen nu och blåmärken över hela armarna. På lördagen (efter en hel dags träning) hade jag gradering, och ja, jag klarade mig. Så nu har jag Oranget bälte! (vilket är den lägsta graden efter nybörjare men ändå!)

Tyvärr har jag inge bilder från lägret eller så, får inte ha någon kamera i Dojjon under träning.

Men vi hörs nog snart! Peace!


Kommentarer
Katarina säger:

Välkommen hem Fanny! Kul att du är hemma en liten stund... Skaru med på hundpromenad i solen?

2011-02-28 | 11:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback